لطفا منتظر بمانید، در حال بارگذاری ...

دکتر محمدرضا قاسمی، به عنوان دبیر ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند ابقا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری های هوشمند، دوشنبه ۳۱ مردادماه طی دیدار اعضای ستاد راهبری فناوری های هوشمند با مدیر حوزه های علمیه آیت الله اعرافی، ایشان در جریان فعالیت ها و آخرین دستاوردهای این ستاد راهبری گرفتند.

در این دیدار دکتر محمدرضا قاسمی ضمن تقدیر از حمایت ها و اهتمام مدیر محترم حوزه های علمیه در مقوله «هوش مصنوعی و علوم اسلامی» از فعالین و موثرین ستاد به جهت اقدامات ارزشمند و مؤثر طی سال گذشته، قدرشناسی نمود.

وی اذعان کرد: ستاد راهبری فناوری های هوشمند، پس از برگزاری نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی در آبان ماه ۱۳۹۹، با همت دغدغه مندان این عرصه، فعالیت خود را در امتداد همایش مذکور آغاز و بیش از پیش پیگیری کرده است.

دکتر محمدرضا قاسمی، به عنوان دبیر ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند ابقا شد.

دکتر قاسمی گفت: با توجه به چشم اندازهای کلان ستاد و همچنین خلأ موجود در عرصه فناوری های هوشمند، این ستاد با استمداد از بزرگان علمی و اجرایی، فعالیت خود را در چهار فراحوزه ماموریتی یعنی فراحوزه های علمی ، فنی ، راهبردی و جریان سازی و اطلاع رسانی برنامه ریزی نموده است.

ایشان در ادامه به تشریح فعالیت ها در هر کدام از فراحوزه های فعالیتی پرداخته و با ارائه آخرین دستاوردها و فعالیت ها به برخی از چالش های پیش رو اشاره نمود.

در این دیدار آیت الله اعرافی پس از تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته در ستاد، به ذکر نکاتی در این خصوص پرداخته و در پایان با حکم ایشان دکتر محمدرضا قاسمی به مدت دو سال در سمت خود ابقا گردید.

برچسب ها

اشتراک گذاری:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

آیکن های اجتماعی