لطفا منتظر بمانید، در حال بارگذاری ...

مشارکت ستاد راهبری فناوری های هوشمند در اولین کنفرانس ملی فضای سایبر

به گزارش روابط عمومی ستاد راهبری فناوری های هوشمند حوزه های علمیه، این ستاد در برگزاری اولین کنفرانس ملی فضای سایبر با دانشکده مهندسی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و همچنین سایر نهادهای اجرایی و علمی کشور مشارکت می‌نماید. این کنفرانس در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

رشد روزافزون اهمیت فضای سایبر و کاربردهای آن، وسعت فراگیری و چالش‌های نوظهور حاکمیتی فضای سایبر، ضرورت بررسی علمی ابعاد مختلف این مقوله را دو چندان نموده است. کنفرانس ملی فضای سایبر با این هدف، محلی برای ارائه‌ی آخرین یافته‌های پژوهشگران و مباحثه پیرامون ایده‌های آنها در حوزه‌ی فضای سایبر، دانش سایبرنتیک و سیستم‌های سایبرنتیکی و مسائل مرتبط با آنها می‌باشد.

در همین راستا دکتر بهروز مینایی بیدگلی نائب رئیس ستاد راهبری فناوری های هوشمند، دکتر محمدرضا قاسمی دبیر ستاد و حجة الاسلام و المسلمین دکتر مهدی جعفرزاده معاون راهبردی ستاد در تاریخ 10 آبان ماه ساعت 15:30 الی 17:15 در تالار فرهنگ دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به عنوان سخنران نشست تخصصی به ارائه مطلب در موضوعات مرتبط با هوش مصنوعی خواهند پرداخت.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از اخبار و زمان‌های مهم این رویداد به وب سایت کنفرانس ملی فضای ساییر به آدرس اینترنتی https://cysp2022.ut.ac.ir  و کانال @cysp_conf در پیامرسان ایتا مراجعه نمایند.

مشارکت ستاد راهبری فناوری های هوشمند در اولین کنفرانس ملی فضای سایبر

اشتراک گذاری:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =

آیکن های اجتماعی