لطفا منتظر بمانید، در حال بارگذاری ...

برگزاری رویداد تبادل فناوری اطلاعات حوزه علوم و فرهنگ اسلامی

ستاد راهبری فناوری های هوشمند در اقدامی مشترک با خانه خلاق و نوآوری اشراق «رویداد تبادل فناوری اطلاعات حوزه علوم و فرهنگ اسلامی» را با هدف افزایش تعامل مراکز فناورانه و دانش بنیان با مراکز مرتبط با علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می کند.

محمدرضا قاسمی در گفتگو با خبرگزاری حوزه، از افتتاحیه رویداد تبادل فناوری اطلاعات حوزه علوم و فرهنگ اسلامی ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ در شهر مقدس قم به همت ستاد راهبری فناوری های هوشمند خبر داد.

دبیر ستاد راهبری فناوری های هوشمند در تشریح اهداف و رویکردهای رویداد تبادل فناوری اطلاعات در حوزه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: این رویداد به منظور تبادل فناوری و حمایت از اقتصاد دانش بنیان و خلاق برگزار می شود و هدف آن شناسایی نیازها، چالش؜ها و ظرفیت ؜های بالقوه نهادها و سازمان های حوزوی و حرکت به سوی افزایش تعامل مراکز فناورانه و دانش بنیان با مراکز مرتبط با علوم و فرهنگ اسلامی برای رفع این نیازها می باشد. ستاد راهبری فناوری های هوشمند حوزه های علمیه با شناسایی ظرفیت های ملی و ارائه راه؜کارهای رفع نیازها و چالش؜ های فناورانه، تلاش دارد تا گام های موثری در راستای تجهیز بیشتر نهادهای حوزوی به این مهم را بردارد.

وی افزود: مشارکت کنندگان این رویداد، مراکز دانش بنیان، نوآوران و کنشگرانی هستند که راه ؜حل و روش رفع چالش های مرتبط با عرصه علوم و فرهنگ اسلامی را در قالب مدل؜ های فناورانه در اختیار دارند. این مراکز پس از توجیه و تبیین تجارب یا ایده های خود، ضمن عقد تفاهم و قرارداد با مرکز مورد نظر خود، تحت حمایت؜های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری قرار گرفته و فرایند حل مساله و تامین نیازهای فناورانه را رقم می‌زنند.

دبیر ستاد راهبری فناوری های هوشمند با تأکید بر حمایت؜ این ستاد از راه؜کارهای حل و رفع نیازها و چالش؜ها گفت: از همه مدیران و متولیان محترم حوزه های علمیه و مراکز مرتبط با علوم و فرهنگ اسلامی دعوت می کنیم نسبت به شناسایی ظرفیت؜ها، نیازها و چالش؜های سازمانی در حوزه علوم انسانی و اسلامی، فناوری های نرم و صنایع خلاق که از طریق خدمات و محصولات فناورانه و نوآورانه قابلیت رفع و حل دارد اقدام نموده و با مشارکت در این رویداد زمینه بهره؜ گیری از ظرفیت؜های زیست بوم نوآوری و فناوری حوزوی را فراهم آورند. وی افزود: مدیران و مسئولین محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد به سایت itsetad.ir بخش رویداد تبادل مراجعه نمایند.

برگزاری رویداد تبادل فناوری اطلاعات حوزه علوم و فرهنگ اسلامیhttps://itsetad.ir/wp-content/uploads/2023/07/photo_2023-07-03_10-26-56.jpg

برچسب ها

اشتراک گذاری:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

آیکن های اجتماعی