لطفا منتظر بمانید، در حال بارگذاری ...

جشنواره هنرهای آسمانی رنگ و بوی هوش مصنوعی به خود گرفت

با تصویب هیئت امنای دهمین جشنواره هنرهای آسمانی بخش ویژه تبلیغ نوین و هوش مصنوعی به این جشنواره اضافه گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد راهبری فناوری های هوشمند حوزه های علمیه، نشست نهایی هیئت اُمنای دهمین جشنواره هنر آسمانی به میزبانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و با حضور نمایندگان نهادها و مراکز حوزوی و دبیران گروه‎های هنری برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در این نشست ضمن تقدیر از مشارکت نهادها و مراکز حوزوی، برگزاری دهمین دوره جشنواره هنر آسمانی را با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نسبت به امر تبلیغ در حوزه‌های علمیه، مهم و راهبردی توصیف کرد و از همه اعضاء هیأت اُمنا درخواست نمود سعی و تلاش خود را در هرچه بهتر برگزار شدن این دوره به‌کار گیرند.

دبیر ستاد فناوری های هوشمند حوزه های علمیه نیز در این نشست با اشاره به تاثیر ابزارهای مختلف هنری در فرهنگ سازی در جامعه ،تصریح کرد: جشنواره هنرهای آسمانی توانسته است در سال های اخیر جایگاه خوبی در بین فستیوال ها و جشنواره های هنری در کشور برای خود ایجاد کند و این امر می طلبد تا در دهمین جشنواره نیازهای روز مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه های مختلف نظرات خود را پیرامون موضوعات جشنواره مطرح و موضوعات دهمین جشنواره هنرهای آسمانی مشخص گردید.

بر اساس این گزارش دهمین جشنواره نسبت به جشنواره های قبلی دارای یک ویژگی منحصر به فرد است و آن اضافه شدن موضوع هوش مصنوعی که یکی از موضوعات روز جهانی محسوب می‌شود به عنوان بخش ویژه دهمین جشنواره هنرهای آسمانی است.

بنابراین گزارش: موضوعات مهم فرهنگی سیاسی و اجتماعی از جمله (تبلیغ نوین و هوش مصنوعی، مقاومت جهانی، جریان‌های بین‌الملل و تبلیغ تهاجمی در اولویت برنامه‌های این دوره از جشنواره هنر آسمانی قرار گرفت.

دهمین جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه سراسر کشور (برادران و خواهران) در قالب هنرهای تجسّمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، خوشنویسی (نستعلیق، ثلث و نسخ)، عکاسی، نگارگری، کاریکاتور، معماری، هنرهای حجمی و مفهومی و) هنرهای نمایشی (تهیه‌‏کنندگی، کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه، نمایشنامه و بازی‏نامه) در قالب‏های: مستند، فیلم کوتاه، بلند و داستانی، انیمیشن و نماهنگ و کلیپ) و هنرهای آوایی (تواشیح، سرود، صوت و لحن (قرائت) قرآن، مرثیه، نغمه و سخنرانی) از اواسط پاییز سال ۱۴۰۲ آغاز به کار خواهد کرد.

اشتراک گذاری:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

آیکن های اجتماعی